söndag 17 mars 2013

Jag har sålt FYRA tavlor och EN är reserverad!

Kan knappt tro det är sant!
Så jätteglad jag är över att det finns någon som tycker om det jag målar. Det låter kanske lite blygsamt i överkant, men jag trodde faktiskt aldrig att någon skulle köpa. Gärna komma och titta och kanske säga, oj vad fint, du är ju riktigt duktig. Ja! Men KÖPA. Det är otroligt fantastiskt.
Tack snälla Claudia, Margareta, Cathy och Birgitta! Och kanske Johan. Vilken uppmuntran!
Stort tack också till alla som besökte vår vernissage mitt på blanka soliga lördagen och för vackra blommor och påskägg. Skitskraj för att verka/vara patetisk - men det är enormt rörande att så många verkligen gjorde sig besvär att komma. Det känns väldigt, väldigt bra. Det tycker jag och alla övriga "konstnärer".
Hoppas att nya besökare droppar in kommande vecka och nästa. Den 28 tar det roliga slut.

1 kommentar:

  1. Lite sent att kommentera kanske... men tack för trevlig vernisage! Kram A

    SvaraRadera