måndag 12 november 2012

Som jag har förfasat mig!

Över sånt som jag inte egentligen har en aning om.  
Till exempel människors eviga lek och plock med sina telefoner.
Herre gud har jag tänkt, har de inget annat att göra! Det var innan jag blev bekant med Ruzzle det. Vi har varit bekanta i tre dagar nu. Och Ruzzle är som ett litet gift. Rätt vad det är bara måste jag. Om du absolut inte vill vara ihop med din telefon flera gånger om dagen så ska du inte kolla upp vad Ruzzle är för något! Men kul är det kan jag säga. Och jag blir bättre och bättre. Urdålig i början men nu är jag bara väldigt dålig. Skillnaden är hårfin men trägna försök gör susen. Spelar för mig själv och utmanas av Ettan och Trean. Trean är bäst och Ettan mittemellan. Trean har hållit på längst och spelar med flera som faktiskt är duktigare än han - hur nu det är möjligt. Ettan slår mig med hästlängder och hon har också hållit på ett slag.
Aldrig mer ska jag föraktfullt säga att jag inte begriper hur folk kan sitta och pilla på sina telefoner så fort det har en stund över. Nu begriper jag. Hoppas jag tröttnar snart för jag får inte så mycket annat gjort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar