fredag 2 november 2012

Nu har det hänt!

Jag har passerat 10.000 besök.
Är det möjligt!!!
Det var ju något på 9970 i morse. Och nu över 10. 000!!!
Tack alla snälla som tar sig in på Eternellen!!!!! Jag är så himla glad.
När jag slog mig ner framför datorn för några ögonblick sedan hade jag något på hjärtat. Antagligen något fruktansvärt intressant och tänkvärt. Men inte intressantare och tänkvärdare än att jag i blotta förtjusningen över att ha passerat 10.000 fullständigt glömt vad det var.
Totalt borta - Alzheimer - eller vem det nu är - knackar på då och då.
Ibland är det bra att glömma. Ibland inte. Hur det var nu för en stund sedan vet jag inte.
Dagens middag har jag i alla fall inte glömt: kronärtskocka följd av en variant av Hässleholmskyckling och därefter tre goda ostar. Avslutning espresso och mörk chokladbit.
See you again I hope! Lite insprängd engelska skadar aldrig.
Välkommen till Eternellen - jag är VERKLIGEN GLAD för att ni finns.
Och nu är det dags för Alla helgon.
Maken och jag satt här och mindes över kycklingen. Sorgblandad glädje eller glädjeblandad sorg? Lite av varje faktiskt. Han är ledsen för att jag inte fick träffa hans farfar. Och det är jag också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar