söndag 2 augusti 2009

Ny färg på bloggen?

Ska jag byta färger? Vad tycker du?
Lite klatschigare kanske?
Är det över huvud taget någon som vet vad klatschigt är för något numera?
Säkert ett lätt förlegat ord.
Just det, lite starkare färger och lite djärvare sammansättningar.
Jag gillade verkligen min färgsättning förut - det är bloggen jag talar om - tyckte att den var ganska raffinerad och att den passade bra till "eternellen".
Men nu vet jag inte.
Lite beige, lite väl beige.
Ska jag försöka fräscha till den!
Kanske blev jag inspirerad till nytt färgtänk av ett teveprogram häromkvällen när de två duktiga, ganska kaxiga och roliga klädexperterna Trinny och Susanna rackade ner med besked på allt svart och lärde en massa svartklädda "fegisar" att tänka färg och klä sig så de syntes.
De - Trinny och Susanna - tycker att vi som gärna håller oss till svart ser ut som ett gäng skrämda kråkor. Jag håller inte helt med, tycker att svart är snyggt, och ofta "rätt" men blev lite träffad ändå när jag såg ett femtontal svartklädda kvinnor i olika storlekar på samma gång i teverutan. Lite sorgligt trist såg det ut.
Så jag kanske ska börja med bloggen även om den inte är svart. Och ja, hur skulle det se ut? Då skulle du ju inte kunna läsa allt fantastiskt jag skriver.
Helsvart är jag förresten inte, har några starkrosa plagg också. Och lite grått och brunt!!!!!

1 kommentar:

  1. Visst ska du ha färg om du vill det. Det kan vi ordna nästa gång vi ses, om du vill ha hjälp vill säga. Kram C

    SvaraRadera