torsdag 3 mars 2011

Var är Joakim Vogel?

Joakim och Lasse Bengtsson hör till mina absoluta favoriter i rutan, Lasse arbetar för Afghankommittén, det vet jag. Men Joakim? Var är Joakim?
Tack och lov har vi Johar kvar - den mildögde , trevliga, duktiga som jag inte kan stava efternamnet på. Han är fullt i klass med Lasse och Joakim. Samtliga tre är oerhört bra på att lyssna vad intervjuobjekten har att säga - avstår gärna från egna frågor, känner intuitivt på sig när frågor är överflödiga.
Kvinnor då! Ja, men ingen jag saknar just nu. Jo Anja Kontor kanske, men hon gör ju små resereportage då och då.
För övrigt så älskar jag att titta på Borgen och Downton Abbey. Danska och engelska serier är enastående bra.

2 kommentarer:

  1. Hej,
    Jag såg Gokväll-programmet, där Joachim V och Anja K tog adjö efter tio år som programledare. Joachim V skulle träna cykling och bege sig på något tufft cykellopp, tror jag.
    Jag ser mindre o mindre på TV, men absolut på Borgen och Downton Abbey och andra engelska serier.
    Ha det gott!
    kram

    SvaraRadera
  2. Joakim Vogel saknar jag väldigt mycket. Han var den bäste programledaren i Gokväll. Vad gör han nu tro? Hoppas att han kommer tillbaka i TV någonstans.

    SvaraRadera