fredag 15 februari 2013

På spåret!

Ett av mina älsklingsprogram. Makens också. Sista gången ikväll för denna säsong. Men det kommer flera har jag hört. Precis som tågen. De som går vill säga.
Två favoriter hade jag från början och med dem jag hade jag verkliga problem; Vilket par jag skulle heja mest på - paret Martina och Erik Haag eller paret Cecilia Hagen/Hoa Hoa. Paret Haag försvann i en semifinal, och det var tur för mig för jag hade inte kunnat välja ikväll om Haags och Hagen/Hoa skulle ha tävlat mot varandra. Båda är lika duktiga, roliga och charmiga. Nu har jag ett bekymmer mindre.
Heja Cecilia och Hoa Hoa! Och kom igen Martina och Erik!
Fredagar är bra TV-kvällar för oss. Först På spåret och sedan Skavlan. Skönt efter en ansträngande vecka att äta en god middag och sedan slå sig ner och bara glo. Vi gissar så gott vi kan på resmålen - lyckas bra ibland - och beskärmar oss någon timme senare över att Skavlan har så många gäster varje gång, lite för många för vår smak i alla fall, det finns många som borde få lite större plats. Tycker jag.
Trevlig helg på dig och heja på Cecilia och Hoa Hoa. För det gör du väl?

 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar