lördag 15 september 2012

Avundsjuk så det räcker!

Äckligt avundsjuk faktiskt.
Min svägerska Kajsa-Stina är snart uppe i 18.000 besök och jag ligger  fortfarande på 9.000-talet. Jodå, jag är glad för det men det vore ju kul om det rasade iväg. Bara sådär! Men det jag skriver är kanske totalt ointressant - ändå tycker jag faktiskt att om man jämför så hör jag verkligen inte till det sämsta och tråkigaste skiktet. Jag läser andra bloggar och försöker kommentera - speciellt Cicis jättefina bilder i Byrackan - men just mina kommentarer kommer av någon anledning inte iväg. Jag förstår Cici, att du slutat höra av dig. Och inte kunde jag tacka för bröllopsdagshälsningen från Ettan igår! Men jag försökte ska du veta. Och jag kunde ju förut!!!!!
Numera verkar det som jag fastnar i de där bokstavskrumelurerna.
ALDRIG blir det RÄTT. "Fel! försök igen, försök igen".
Jag är TRÖTT på det.
Jag gör  om och gör om och gör om....och inte hjälper det.
Ja, jag har fel på gula fläcken men någon gång borde jag väl lyckas, sååå himla krångliga är ju inte krumelurerna och ändå blir det fel. Blinda hönor hittar också korn - alltså borde jag ju lyckas någon gång.   Är jag den enda bloggaren som inte fattar hur man ska göra?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar