lördag 30 juni 2012

Slut på bekymren med gåbortspresent!

Åtminstone för en tid framöver. Det är inte något tjusigt och spännande precis, men väldigt användbart för alla som har ett kök och lagar mat. Jag har hittat en visp som är helt suverän och som alla som bjuder hem mig /oss ska få. Omegavispen. "Den bästa visp jag nånsin haft!" står det på förpackningen och lite längre ner "Oumbärlig är bara förnamnet". Och det stämmer! Jag fick syn på den när jag stod och väntade på expeditens omsorgsfulla arbete med paketet till Tvåan som fyller år och slog till. Bara sådär!!!! Ja, det var ju ingen större investering  precis som krävde äktenskaplig förhandling.



Såhär ser den ut. Och vilken visp. Skulle tro att det blir mitt nya universalverktyg som man kan använda till nästan precis allt. Har med enbart handkraft fixat en tjock och fluffig majonässås till exempel.       

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar