söndag 1 juli 2012

Censur? Eller vad är det fråga om?

Sitter det någon liten nitisk figur gömd i min dator och censurerar vad jag skriver i min blogg? En som tänker att "nu ska jag ge Eternellen något att fundera på och bli småtokig över, det kan hon gott ha". Ja, jag bara undrar och du kan ju se hur det ser ut i mitt förra inlägg och i några tidigare; vita tjocka streck över texten. Shit happens, men man vill ju veta varför. Har det hänt dig till exempel? Trycker jag av misstag  på någon "knapp" som jag inte ska? Jag fattar ingenting! Men å andra sidan så är det mesta som gäller teknik ett stort mysterium.

1 kommentar:

  1. Det ser ut som om du gjort en textmarkering och sen inte avmarkerat det. Jag har aldrig sett det förut så jag kan tyvärr inte ge några goda råd. Syns det inte när du skriver utan kommer upp först när du publicerar texten? Kan du redigera det efter publiceringen eller ligger det kvar ändå?

    SvaraRadera