lördag 17 september 2011

Lite knäpp!!??
















Om du - men det gör du ju inte - skulle gå in i mitt badrum kanske du skulle undra lite över varför det ligger fyra högar med uppslagsverk på ett badlakan på bänken ovanför tvättmaskin och tumlare. Ett bokarrangemang som kanske verkar lite knäppt. Ja, det ser lite tokigt ut men är inte så tokigt som det låter. Där ligger fyra av mina akvarellalster i press så att det blir släta och fina innan passepartouerna ska på. Det är nämligen så att min "målarfröken" ska ha en utställning och upplåter generöst en vägg åt sina elever. Jag får med tre - eller möjligen alla fyra - vilket känns himla roligt.




6 kommentarer:

  1. Jag gillar skarpt damerna på stranden och och de i regnväder. Kanske kan få köpa en av dig? :)
    /Kram A

    SvaraRadera
  2. Ja, jag ska nog försöka göra några fler i samma stil. Men du kan få! Såklart!pok

    SvaraRadera
  3. Åhhh, man tackar :) /Kram A

    SvaraRadera
  4. Jag sätter en röd prick!
    kram mamma

    SvaraRadera
  5. Ja, jag sätter en röd prick/kram mamma

    SvaraRadera
  6. Konstigt! Ibland går det inte alls och nu blev det två svarskommentarer med samma innehåll. kram igen till min flitigaste kommentator.

    SvaraRadera