tisdag 23 augusti 2011

Vart har räkneverket tagit vägen?

Och hur länge har det varit borta?
Flera veckor kanske?
Utan att jag märkt det. Lite trist för det är kul att ha lite koll.
Nu får jag konsultera Ettan igen. Vill du hjälpa mig att få tillbaka mina fina siffror?
Men det kanske inte går. Ja, i så fall får jag väl börja från början. 1,2,3,4......
Mörkt. Vad annars, vi har ju passerat Augustis mitt.
Kräftmörker. Surströmmingsmörker. Krabbmörker.
Dags att tända lyktan på trädgårdsbordet.
Apropå trädgård, har kikat på Chelsey (stavningen ser knäpp ut men jag ids inte kolla just nu) garden show. Där kan man tala om trädgårdar. Vilka otroliga skapelser. Helt fantastiska arbeten. Faktiskt finare än min medelhavs på altanen. Hur nu något kan vara det.



3 kommentarer:

  1. Finare en medelhavshörnan... kan jag inte tänka mig :) /Kram A

    SvaraRadera
  2. OM det är någon tröst så har mitt räkneverk också försvunnit. Får se om jag kan lösa det?

    Kram C

    SvaraRadera
  3. Men nu är det här igen, räkneverket. 4087 just nu. Hur gick det till? /Kram A

    SvaraRadera