torsdag 26 maj 2011

Tack snälla Tvåan och Kajsastina för att ni kommenterar!

Tack till Ettan också, men du är inte fullt lika flitig. Och Trean har väl också hört av sig någon gång. Så vet jag ju att det finns några andra som kollar av Eternellen, men som inte hör av sig - kanske av kommentartekniska skäl, vad vet jag. Nu är jag i alla fall väldigt glad över att jag passerat 7000-strecket. En struntsiffra om man betänker bloggare som får hundratals kommentarer om dagen. Men sanningen att säga: det skulle jag inte hinna med att läsa. Och kanske skulle jag också tappa lusten. Ändå välkomnar jag gärna några fler.
Nej, du behöver inte, men det vore kul.
Lite trött efter en dag på Kupan där jag stått på huvudet i påsar och säckar med saker. Ja, jag har sagt det förut, det är inte särskilt lustigt alla gånger. Mycket är fräscht, snyggt och både använd- och säljbart. Men dubbelt så mycket, ja mycket mer än dubbelt så mycket, går direkt till..... ja, du vet vad. Jag slutar aldrig att förvåna mig över vad många skänker, hur man över huvud taget kan tro att någon skulle köpa eller ens vilja ha vissa saker till skänks. Man baxnar och blir rätt arg ibland - Kupan och tippen är inte samma sak.

1 kommentar: