onsdag 10 juni 2009

Mannen i mitt liv sedan 48 år

har lagat och bjudit mej på födelsedagsmiddag - lammfilé med chevreost och sparrisrisotto - mycket gott - och sin egen födelsedagspresent en underbar Chianti Classico. Härlig jordgubbstårta garnerad med silverkulor design Charlotte avslutade måltiden. Och fin present ficka jag av döttrarna - elektrisk kaffekvarn - så nu kan jag bjuda på espresso lite oftare. Mycket enklare än att mala för hand.
Inte nog med det. Vänta bara, jag kommer att bli vackrare. Med olivbaserat och inte "because I´m worth it. Spänstigare hud och glansigare hår!!!!! Och visst är jag worth it! Alla förbättringar mottages med tacksamhet. Det behövs, det kan jag ju se själv, särskilt i spegeln på mornarna. Det är då förfallet är som tydligast. Men vadå, jag tycker att det ska synas att man levat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar