fredag 11 maj 2012

Tala om bönhörelse!

Lite knäppt år det. Hade inte en aning. Se inlägg nedan.
Downton Abbey är också tillbaka!!!!! På ettan. Snart!. Såg av en händelse en bit av en trailer.
Man blir glaaaaaad och snudd på lycklig. Jag är inte den enda, vi är många som gillar den här engelska slottsserien. Nästa lördag eller redan i morgon är det dags - jag har inte riktigt fattat NÄR,  men det spelar ingen roll. I morgon är ett plus. Nästa lördag är också ett plus. Jag kan vänta. Bye bye hockey-VM och hjärtligt välkommen Maggie Smith och alla andra underbara skådespelare som gör Downton Abbey till ..... ja, något alldeles speciellt.

Litet PS dagen efter: Nu har jag förstått att det är repriser som ska sändas - men vad gör det - jag varken minns eller har sett alla tidigare avsnitt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar