måndag 29 juli 2013

"Vad gör du nu?" står det på Facebook.

"Kollar Facebook", skulle jag väl skriva varje dag då eftersom det är det jag gör just då. Eller?
Facebook är nytt för mig, jag har stått emot länge, men så föll jag för hästens skull för på Facebook står det diverse intressanta saker om D.C. och en och annan bild från hagen eller träningen. Förresten - han ska tävla på lördag så då ska vi naturligtvis dit och heja. Han blev ju etta i sitt lopp häromsistens så varför inte en gång till?
Ännu så länge är jag inte Facebookberoende, men jag tittar ofta om det hänt något nytt och klickar i om det är något jag gillar. ALDRIG trodde jag att jag skulle sätta mig ner och kolla flera gånger om dagen. Lika lite trodde jag att jag skulle spela Ruzzle stup i kvarten - har nu bestämt mig för att begränsa spelandet till en stund på morgonen och en stund före middagen. Maken blir lite irriterad minst sagt på att höra det eviga plingandet. Det blev jag också förut när andra mig närstående personer satt där och lekte på sina telefoner. Vad gör jag just nu - längtar efter ett ordentligt regn under natten.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar