fredag 18 september 2009

Barnen kommer på söndagsmiddag - resten av veckoslutet är blankt.

Är det möjligt?
Lite skönt faktist.
Och just nu lite blogg.
Klockan 21.00 sitter jag, efter härlig solskensdag, som klistrad vid teven, den nya, snygga, smala med jättebild - ja, jag tycker den är stor fast det bara är en 32-tums.
Skavlan!
Som jag längtat efter honom. Jag har lagt denna charmerande norrman till mina favoriter bland hörvärdarna. Lasse Bengtsson toppar fortfarande min lista följd av Joakim Vogel. Malou von - ja, vad katten heter hon nu - kommer sedan. Och Anja Kontor. Steffo är jag också lite svag för.
TV-kvällarna artar sig efter alla repriser och engelska mysdeckare - jo, jag tycker också att engelska lantiliga miljöer är förtjusande, men det räcker liksom inte.
Men snälla Ingvar Oldsberg - skärpning. Du behöver inte likna din föregångare fantastiske Lasse Holmqvist men hur vore om du verkade lite intresserad av dina gäster och FÖRSÖKTE lyssna.
Det luktar stekta kantareller här hemma - Jan har plockat på Hötorget. Tänk vad man kan hitta!!!! Och i morgon åker vi väl in som vanligt till Bondens egen marknad och spenderar en massa pengar på närodlat. Underbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar