onsdag 11 november 2009

Brev till Bosch den 17 oktober.

"Vi är utrustade med Bosch vitvaror och är på det hela taget nöjda. Men jag skulle vilja ställa en konkret fråga: Hur länge anser Bosch att lackeringen runt spishällen skall hålla sig hel och fräsch - utan att bubbla sig och spricka - vid normal användning och rengöring? Tacksam för svar."
Detta skickade jag med post till Robert Bosch AB, Box 1154, 164 26 Kista eftersom jag inte kunde hitta någon e-postadress. Har en kopia på brevet.
Inget svar!
Den 4/11 hittade jag - och då var jag lite arg - en "blankett" på hemsidan som jag fyllde i. Refererade till brevet och upprepade innehållet i som jag antar avsedd ruta. Tryckte på skicka. Tyvärr finns ingen bekräftelse på att e-posten gått iväg. Men så är det kanske med "blanketter" som skickas via hemsidan. Vad vet jag.
Vad jag vet är att jag fortfarande inte hört ett ord av Bosch.
Frågan är rak och enkel och går väl knappast att missförstås. Eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar