torsdag 14 maj 2009

Jo, jag vet - 175 läsare är ett loppspott!

Men jag tycker faktiskt att det är himla kul. Etthundrasjuttiofem personer har kollat min blogg!!!!!
Full fart på Kupan! Second hand är verkligen hett! Inte bara när det gäller kläder. Kul att vara en del i kretsloppet - för det är det ju. Återanvändning, är det bra saker så är det många som vill ha det andra har tröttnat på, vuxit ur, inte behöver o s v. Själv "behövde" jag idag ett par loafers i lack och tre mycket snygga och användbara vita Arabia-skålar - snacks, soppa, sallad, dessert...... Vad mannen som köper sladdar/kabel var och varannan vecka har för "behov" är helt obegripligt. Och det har jag för övrigt inte med att göra.
God middag efter välförrättat arbete - maken läser recept och blir duktigare och duktigare. Snart är jag utkonkurrerad i köket. Och inte mej emot - jag är faktiskt inte lika road längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar