måndag 16 mars 2009

Det mesta tar emot just nu - även att blogga.

Men vänta bara när jag varit i solen vid havet och laddat batterierna, som det numera kallas när man kopplar av, slappar och kravlöst gör vad man mest känner för i en annan miljö.
Egentligen gör jag ju det jämt (nej det är en lätt överdrift). Men hemma. I Täby. Precis där jag gillar att vara. Men visst är det stimulerande och roligt att besöka andra platser, och nu känner jag särskilt mycket för sol och bad. Så visst blir det härligt, inget snack om saken. Jag längtarrrrrrr.
Dit vi ska är det mer än 20-24 grader har jag läst. Då behöver man inte fundera på om man ska ta leggings eller ej under jeansen.
Usch, det här var ett förfärligt dåligt inlägg. Ber min hängivna läsekrets om ursäkt. Ska verkligen bättra mej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar