lördag 8 augusti 2015

Uppe med tuppen!

Tidigare än tuppen faktiskt för att tillsammans med Ettan skjutsa Trean till Arlanda f v b till Spaniens solkust. Åkte hemifrån 03.20 och var hemma igen 14.45. Och nu är han väl lyckligen på väg - Trean - hoppas jag. Om jag somnade om? Icke! Inte en blund fick jag men morgonen är bedövande vacker så det gör ingenting.Så solfattig som den här sommaren varit är det bäst att passa på. Såg i Täby Centrum -vårt shopping-Mecka - att höstkläderna väller in. Pigga färger - grått och svart mest. Och någon senapsliknande kulör. Ser lite dystert ut efter sommarens färgsprak i turkos , orange, blekblått och ljusrosa . Hörde på TV - eller såg - att på Oxford Street är julskyltningen redan igång. Heltokigt om du undrar vad jag tycker. INTE VILL JA BLI PÅMIND OM JULEN NU!
07.15! Nu går jag ner och badar innan invasionen av bryggan sätter igång. Så önskar jag dig en trevlig helg. Ta vara på solen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar