fredag 21 februari 2014

Att vara på väg på sportlov idag är minsann ingen höjdare - var rädda om er ni som ska iväg.

Jag är glad att jag sitter här vid köksbordet och tittar ut. Har bara ett par ärenden att göra. Hämta "sommarbukett" till dagens 50-åring bland annat. Snön yr tätt, den viner förbi fönstret med hög fart. För 50 år sedan var det minsann fint väder - om jag nu minns rätt - ganska kallt och soligt. Eller också kändes allt bara strålande när vi fått vår lilla dotter. Men det var då det.
Min blogg har som du märkt inte precis varit högprioriterad i år. Orsak? Jag vet inte riktigt. Jo, jag har skrivit en del annat, lite för Fp och det tar tid, lite ringrostig är jag ju minst sagt. Och man får vara noga med att det man skriver verkligen är rätt.
Och idag ska vi fira Ettans födelsedag. Hej och hå. Hoppas det blir lyckat och att hon får en fin dag och kväll.
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar