torsdag 30 juli 2015

Och lika bra var det!

Den bara försvann ; Min långa epistel om VARFÖR Eternellen legat nere så länge. Och lika bra var det.Varför komma med en fullkomligt ointressant förklaring som ingen bryr sig om? Lite bra var det faktiskt. Men bara för mig själv. Nu vet JAG varför. Och det räcker med att säga att jag helt enkelt tappade lusten och så var jag fullt upptagen med facebook - det räckte. Och med Ruzzle. Men nu är jag lite trött på det så därför hoppas jag att Eternellen tar upp sig......
På återhörande när jag kommer tillbaka från min tredagarstripp till Källvik - en av pärlorna i Tjusts skärgård. Håller tummarna för vackert väder, men det har jag gjort mest hela sommaren utan någon som helst framgång. Varenda dag.
Sommaren 2015 vill inte komma igång och kommer att gå till historien som den gråaste, blåsigaste, molnigaste, skurtätaste och svalaste i mannaminne. Eller kvinnominne i mitt fall. Högsommar enligt kalendern men jag går i kofta. Svala sommarklänningen - glöm den. De dagliga morgondoppen är inte dagliga, Inte ens varannandagliga. Simturerna inskränker sig till 10-15 simtag ut och tillbaka igen.16 frader idag, 14 för ett par dagar sedan.
    
 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar